شنبه, 29 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ 
  • کد خبر : ۵۵۱۱
افتتاح پارک
مراسم افتتاح پارك امیرآباد
افتتاح پارک امیرآباد در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی

‍ 🔺در نهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛ افتتاح پارک امیرآباد با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری بوکان؛ ظهر امروز با حضور امام جمعه ی محترم بوکان، صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حبیب زاده نماینده مردم فهیم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اسکندری فرماندار بوکان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مسئولین ادارات و جمع کثیری از همشهریان ارجمند ساکن امیرآباد اوّلین پارک محلّه ای این منطقه افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔸رشید میرحسامی در آئین افتتاحیه پارک مذکور با اشاره به آرزوی دیرینه اش در مورد آماده سازی این  اظهار داشت: در هر زمانی و هرمکانی که بتوان برای امیرآباد خدمتی صورت گیرد بدون اغراق از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد. 
میر حسامی با اشاره به اسبقه ی خویش در دوران مدیریتی با احداث پارکهای محله ای از جمله، پارک شهرک فرهنگیان، پارک کانی کلتپه، پارکچه حسن زیرک ،پارک شقایق زیباشهر، پارک اندیشه کوی اندیشه بیان داشت: در دوره گذشته پس از توافق با وراث دکتر شیخی اولین جرقه های اُمید در موضوع احداث این پارک به ثمر نشست و امروز بر خود می بالم که در شایه همراهی و همدلی مجموعه همکاران در شهرداری بوکان و شورای اسلامی شهر پروژه پارک تفریحی به انجام رسید. رشید میر حسامی در ادامه با اشاره به وضعیت سکونتگاههای غیر رسمی و وضعیت الحاقیه آنها به محدوده شهر و عدم تصویب طرحهای مذکور را قالب طرح تفصیلی، وضعیت آنها را غیر قابل تصور دانست و از نماینده محترم و فرماندار تلاشگر در حل این مشکل چند ساله استمداد طلبیدند.

🔸ایشان با بیان موضوع مشکلات چندین ساله امیرآباد و عدم رسیدگی به آن علی الخصوص آب گرفتگیها بیان داشتند: مطالعات در موضوع آبهای سطحی صورت گرفته است و در موقعیتهای مذکور که مشکل از ناحیه سازش با مالکان وجود دارد با مذاکرات صورت گرفته با شورای محترم اسلامی شهر مشکل تا حدودی زیادی مرتفع شده است.از جمله ای این عزیزان خانواده وراث مرحوم یوسفی ست که از همین تریبون اعلام میدارم در قالب این مصالحه هم مشکل آب گرفتگی خیابان گلزار مرتفع خواهد شد و هم دستاورد شهرداری در موضوع دریافت زمین تبدیل به پارک محله ای خواهد شد.

🔸این پارک محلّه ای که در ابتدای بلوار شمس الدین برهانی در خیابان چومه لان ۱ قرار گرفته، اولین پارک امیرآباد به حساب آمده، بیش از ۴۵۰۰ متر مربع مساحت داشته و ۱۵ میلیارد ریال نیز اعتبار به خود اختصاص داده است.

( #شهرداری_بوکان)

@bukan_municipality

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0